Momama Logo

Pogoji uporabe

Podrobnosti o MOMAMA.SI

MOMAMA deluje pod podjetjem PROING d.o.o., Kletarska ulica 17, 2000 Maribor, Davčna številka: 47300647

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot),

Splošni pogoji poslovanja
Splošne in vse ostale pogoje poslovanja kot upravitelj določa Olga Šardi(v nadaljevanju upraviteljica), ki odgovarja za objavljene vsebine in izvedbo naročil v skladu z objavljenimi pogoji. Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Splošni pogoji poslovanja določajo pravice in obveznosti uporabnika, kot tudi ustvarjalke, izdelovalke ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. S tem, ko se odločite za nakup preko spletnega mesta www.momama.si, facebook strani momama.si ter instagram strani momama.si se šteje, da ste kot uporabnik seznanjeni s splošnimi pogoji uporabe in da jih v celoti sprejemate. Splošni pogoji uporabe se nanašajo na vse oblike uporabe strani in na vse oblike interaktivne komunikacije, ki jo omogoča spletna stran in spletno mesto Facebook, Instagram. Upraviteljica spletnega mesta si pridržuje pravico spremeniti te splošne pogoje uporabe. Uporabnik se zavezuje, da bo občasno na spletnem mestu preveril, ali so se splošni pogoji spremenili. V primeru, da uporabnik s spremenjenimi splošnimi pogoji uporabe ne bo več soglašal, mora takoj prenehati z uporabo spletnega mesta. Upraviteljica spletnega mesta ne prevzame odgovornosti za nedelovanje, oziroma zaprtje spletnega mesta.

Dostopnost informacij
Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zaveže pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
- Osnovne podatke o ustvarjalki in izdelovalki artiklov Olge Šardi
- Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo
- Bistvene lastnosti izdelkov
- Dostopnost izdelkov
- Način naročanja izdelkov Po naročilu
- Obveščanje o predvideni čakalni dobi izdelkov Po naročilu
- Pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave).
- Cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve.
- Način plačila in dostave.
- Časovno veljavnost ponudbe.
- Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop.
- Pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.

Ponudba artiklov in cene
Načeloma so vsi izdelki, ki so slikovno objavljeni na spletnih straneh na voljo, pred naročilom pa je potrebno pri upraviteljici spletnega mesta preveriti ali je izdelek še na voljo. Vse cene na spletnih straneh so objavljene v evrih (EUR) in veljajo do preklica. V ceno ni všteta poštnina. Vse cene veljajo za nakup, po dogovoru med prodajalcem in kupcem, z nakazilom na TRR. Vsi izdelki so izdelani ročno in so unikatni. Vseh izdelkov prikazanih ni mogoče poustvariti. Proing d.o.o. na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost ni zavezanec za davek na dodano vrednost. Zaradi tega DDV ni obračunan. Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti, veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Izdelkov po povzetju ne pošiljamo. Izdelek po naročilu se izdela zgolj po predhodnem dogovoru med prodajalcem in kupcem. Naročilo se lahko izvede osebno, preko sporočila spletnega mesta Facebook ali Instagram, telefona ali e-pošte hi@momama.si. Prav tako se osebno ali preko sporočil dogovori o predvidenem roku izdelave, saj je nemogoče postaviti točnega roka izdelave in ceni tako izdelanega izdelka.

Naročanje in postopek nakupa
Vse izdelke objavljene na spletni strani, spletnem mestu Facebook ali Instagram lahko kupec naroči osebno, preko zasebnih sporočil spletne strani Facebook, Instagram ali elektronskega naslova hi@momama.si. Po prejetem naročilu kupec sporoči in pošlje potrdilo plačila prodajalcu. Po prejetem plačilu na TRR se naročeni izdelek v najkrajšem času pošlje priporočeno po pošti. Izdelke po naročilu lahko kupec naroči osebno, preko zasebnih sporočil, preko Facebooka, Instagrama ali elektronskega naslova hi@momama.si. Med komunikacijo se kupec in prodajalec dogovorita o možnih željah izvedbe izdelka. Prav tako se obe stranki dogovorita glede cene naročenega izdelka po naročilu, vendar lahko končna cena izdelka izdelanega po naročilu odstopa zaradi spreminjanja cen materiala na tržišču. Pred naročilom prodajalec kupca seznani s predvidenim rokom izdelave izdelka naročenega po naročilu, ki pa ni daljši od 30 dni. Po izdelavi se izdelek, naročen po naročilu, fotografira. Fotografije izdelka prejme naročnik izdelka v pregled. Ko naročnik izdelek potrdi, ga plača, prodajalca pa s sporočilom o plačilu in dokazilom o plačilu seznani. Ko je plačilo nakazano na TRR, se naročeni izdelek v najkrajšem času pošlje priporočeno po pošti ali preda osebno po predhodnem dogovoru.

Načini plačila
Plačilo se izvrši z nakazilom na TRR prodajalca. Po plačilu se potrdilo o nakazilu na TRR pošlje prodajalcu v vednost.

Dostava, poštnina in prevzem pošiljk
Pri osebnem prevzemu naročila se strošek dostave ne obračuna. Dostava pošiljk se izvaja preko podjetja Pošta Slovenije. Omenjeno podjetje si pridržuje pravico, da poslane pošiljke dostavi v 1-3 delovnih dneh. V kolikor vas ob prihodu poštarja ni doma, boste o tem obveščeni, pošiljka vas bo za prevzem čakala na pošti 15 (petnajst) dni. Če je v tem času ne prevzamete, bo pošiljka vrnjena na naslov pošiljatelja. Za neprevzete pošiljke s strani kupca, prodajalec ne odgovarja in ne vrača kupnine. Prodajalec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Znesek dostave je 2,5 EUR za manjše pošiljke in 5 EUR za večje pošiljke. Pred potrdilom naročila, prodajalec preko zasebnega sporočila spletne strani Facebook, Instagram, telefona ali elektronskega naslova hi@momama.si, kupca obvesti o strošku dostave. Cene dostave veljajo za pošiljke, dostavljene znotraj Slovenije.

Vračilo poškodovanih pošiljk
Prodajalec zagotavlja, da je odposlal izdelek, kot ga je kupec naročil in plačal. Prav tako prodajalec zagotavlja, da je odposlani izdelek nepoškodovan. V primeru, da se je med dostavo pošiljka poškodovala, je odprta, da v pošiljki kaj manjka, kupec reklamacijo ureja preko podjetja Pošta Slovenija (postopek reklamacije preko podjetja Pošta Slovenija na https://www.posta.si/o-nas/predstavitev/reklamacije. V tem primeru se kupnina izdelka ne povrne.

Vračilo izdelka/odstop od pogodbe
V roku 14 (štirinajstih) dni ima potrošnik pravico prodajalcu sporočiti, da želi izdelek vrniti (43.č. člen ZVPot). Pri tem ni potrebno navesti razloga za svojo odločitev. Rok za vračilo se prične šteti dan po prevzemu paketa. Izdelek, ki se vrača mora biti nepoškodovan, nerabljen, nespremenjen, ne sme biti nošen ali prirejen osebnim potrebam. Postopek vračila izdelka poteka tako, da kupec preko zasebnega sporočila spletne strani Facebook,Instagram, telefona ali elektronskega naslova hi@momama.si prodajalca obvesti o vračilu izdelka. Prejeti izdelek vrne po pošti na naslov prodajalca PROING d.o.o., Kletarska ulica 17, 2000 Maribor. Po predhodnem dogovoru je možen tudi osebni prevzem vrnjenega izdelka na naslovu prodajalca. Strošek vračila artikla, ki bremeni kupca je strošek dostave, ki se obračunava po veljavnem ceniku dostavne službe, ki ga izbere pošiljatelj. Artikel je potrebno vrniti najkasneje v 14 (štirinajstih) dneh od poslanega obvestila o vrnitvi artikla prodajalcu. Enako velja tudi za osebno vračilo izdelka na naslovu prodajalca. Izdelka, ki je bil izdelan izključno po naročilu, po željah kupca in je bilo prilagojeno kupčevim osebnim potrebam, kupec ne more vrniti. Prav tako ni mogoče vrniti izdelka, ki zaradi higienskih razlogov ni primeren za nadaljnjo prodajo (2. točka, 5. odstavka, 43. č člena ZVPot) ali izdelka, ki je trajno poškodovan. Pri vseh izdelkih za vračilo pa se za vračilo lahko dogovari individualno in se nato vsako željo po vračilu posebej presoja. V primeru vračila izdelka, prodajalec po prejemu artikla le tega pregleda. V primeru, da artikel dosega stanje, ki je opisan v prvem odstavku tega člena, prodajalec nemudoma oziroma najpozneje v 14 (štirinajstih) dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Reklamacija/stvarna napaka
Če so dostavljeni napačni izdelki, kupec vrne dostavljene izdelke in jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. V tem primeru prodajalec krije stroške poštnine. Vrnjeni morajo biti ustrezno zavarovani pred poškodbami med transportom. Prav tako mora biti izdelek nepoškodovan, nerabljen, nespremenjen, ne sme biti nošen ali prirejen osebnim potrebam. Postopek reklamacije poteka, kot je opisan v členu Vračilo izdelka/odstop od pogodbe. Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Varovanje osebnih podatkov
Kot upraviteljica spletnega mesta Facebook se v skladu z Zakona o varstvu osebnih podatkov zavezujem, da bom spoštovala zasebnost uporabnikov in njihovih osebnih podatkov ne bom posredovala tretjim osebam brez privolitve uporabnika. Spletno mesto Facebook in Instagram se zavezujeta k maksimalni skrbi za zasebnost vseh podatkov, kljub temu pa opozarja, da so spletne zlorabe možne. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Upraviteljica spletne strani, spletnega mesta Facebook in Instagram ne hrani osebnih podatkov uporabnikov spletne strani www.momama.si, spletnega mesta Facebook in Instagram, kot tudi ne kupcev izdelkov.

Omejitev odgovornosti
Upraviteljica se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov objavljenih na spletni strani, spletnem mestu Facebook in Instagram. Klub temu pa je mogoče, da se določene objavljene informacije spremenijo in prodajalec ne uspe tako hitro popraviti podatkov. Vsak objavljen izdelek je izdelan povsem ročno, zato lahko izdelek minimalno odstopa v podrobnostih. Prav tako se lahko barve na fotografijah objavljenih artiklov na različnih elektronskih napravah kupcev med seboj razlikujejo. Prodajalec si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori
Upraviteljica spletnih strani spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Upraviteljica po svojih najboljših močeh osebno obravnava vsako pritožbo. Pritožbo se lahko poda preko zasebnega sporočila spletne strani Facebook,Instagram, telefona ali elektronskega naslova hi@momama.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Upraviteljica si prizadeva, da se morebitni spori oziroma pritožbe rešijo sporazumno. Upraviteljica si želi, da so vsi uporabniki izdelkov zadovoljni in izdelke lepo in z veseljem uporabljajo. Na vsa dodatna vprašanja pa je upraviteljica dosegljiva preko zasebnega sporočila, telefona ali elektronskega naslova hi@momama.si.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi iz 32. člena ZIsRPS upraviteljica ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Upraviteljica, ki se ukvarja s prodajo preko svojega spletnega mesta Facebookin Instagram na omenjenem spletnem mestu objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na elektronski povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. Splošni pogoji poslovanja veljajo od 20. 12.2021.